torsdag 8 juli 2010

ont i ryggen..

Ja d har jag, har haft d i några dagar nu.. o så kom jag på att jag har ju ett present kort på Ronneby brunn spa.. tänk vad skönt me helkroppsmassage.. oh.. MEN Nova vägrar ju fortf ta nappflaska.. skulle ju kunna ha Johan o kidsen lekandes i brunnsparken eller badandes på badet så länge.. Men då tror jag att jag inte kommer kunna slappna av ordentligt, eller förresten. Kan jag det nån gång?? Ne så e det ju :/ Vi har tänkt åka o bada på det nya badpalatset på söndag, ska jag ta o smita i väg då en stund o få massage.. ska minsann kolla upp detta:)

Har för övrigt en sovandes familj, förrutom ett barn. Saga heter hon o hon ligger o sjunger sms lala sms lala.. hon har inte riktigt förstått att dom sjunger smsa låna:))

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar