måndag 19 juli 2010

God kväll gott folk!

Sitter här precis hemkommen från Fågelmara. Jag o kidsen har varit o hälsat på Fia o Stefan. Där var även våra grannar Sara o krister o så klart alla kidsen. Vi satt ute o snackade lite skit o hade d allmänt trevligt. Tillslut gick d inte o hålla Nova vaken längre så vi fick åka hem. Hon somnade som en liten stock efter jag tagit på henne pyjamasen här hemma. Även dom stora kidsen somnade direkt. Saga e fortf förkyld, men d verkar som väldigt många e d just nu. Jag nyser me till o från.
Innan idag var vi inne i stan o gick på glassiären, på vägen in bestämde jag o Johan att vi ska ta varsin ny smak. För d blir alltid den gamla vanliga, för mig då Lion. Så jag tog idag kanelbulle o Johan tog ägglikör me choklad. Min smak var jättegod, men jag tog även Lions;)
Anna o Niklas var me oss också där inne, vi gick en liten promenix på stan innan vi åkte hem.
Vad har vi annars gjort här idag då?? Johan o Jack har lagat punka på Jacks cykel, d e ju viktigt o lära gossen att laga sin cykel själv:) Jag har röjt i garaget, men d e inte klart än. Vi behöver hämta hem släpet o slänga saker o ting me. Hur d nu ska gå me en karl som samlar på allt?:P

Nu ska jag krypa ner i sängen o sova:))

Älskar verkligen denna sommar, synd bara att man inte hinner me allt man skulle vilja göra. Finns vänner man saknar o skulle vilja umgås me mer♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar