torsdag 15 juli 2010

26 år:)

Grattis på min födelsedag:) Tänk att jag redan är 26 år, tiden går ju såå fort. Men jag har hunnit me väldans mycket på dom här 26 åren. Det viktigaste är att jag fått min underbara familj. Tre underbara ungar o en man som är den bästaste man jag kunde få♥


Den här fina boken fick jag nu i kväll av Anna o Niklas:) Jag älskar ju Per Moberg o d gör inte dom så bara för att retas så gjorde om denna boken till mig;)
Jag har haft en jättebra födelsedag fastän jag inte mått så bra idag. Har mått illa, varit yr o e supertrött.. Johan mår likadant o Jack har me klagat på det innan idag. Jag undrar om vattnet verkligen är så bra i Hallarum? har hört fler som mår så här när dom badat där..
Ne dags o sova:) Tack alla som grattat mig♥ o Tack för allt fint jag fått:)
/M

1 kommentar:

  1. Fast vi har me mått så de senaste dagarna både Henrik å jag fast jag har inte badat i hallarum. Denna värmen känns inte alls sund... Sen dricker man väl för lite me... Nu längtar man nästan till höstrusket. :)

    SvaraRadera