söndag 11 juli 2010

En helg som denna..

Vi kan börja me vad vi hittade på i fredags... vi hämtade mannen min, sen åkte vi in till staden. Där vi handlade oss lite finkläder till bröllopet, så nu matchar vi varandra Johan, jag o Nova. Vi letade över hela stan efter en vit solhatt till Novis, tillslut hittade vi en. Är så trött på saker som solbleks.. så en vit kan ju inte bli bättre o dessutom så matchar den till allt:)
Innan vi for hemåt så stannade vi på fox o på after work, dom hade pizza buffe. Himla gottit var det, då inledde jag min helg me gosaker;)
I går var vi på konfirmation i Kalmar i denna värme, d var verkligen supervarmt. Johans kusin Maja var det som konfirmerade sig o hans morfar hade kalas. Vi åt god mat o umgicks me släkten:)
Idag har vi varit på Ronneby brunnsbad me Anna o Niklas:) Där var verkligen fint, vi hade superkul. Det passade verkligen att åka dit en dag som denna, Nova badade me. Hon älskade verkligen att bada:) Efter att ha badat en stund så deckade hon i vagnen o sov i ett par timmar. Jack o Saga var helt tosiga, dom hoppade från högsta hoppgrejset o simmade hela tiden:)) Till och me jag hoppade en gång, men inte från den högsta;)
Så i helgen har det varit fullt ös.. jag e helt slut.. somnade för en stund sen i soffan. Längtar tills d e dax att gå o sova, om man nu kan sova i denna värme. Vi har iaf öppnat allt som går att öppna här hemma så d ska bli lite svalare.
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar