onsdag 28 juli 2010

tlött...

Skulle helt av allt vilja gå o sova en stund, eller varför inte flera timmar. Mannen min har nu åkt i väg till Västervik där han ska jobba. Hoppas han får fint väder o kul:)
Innan idag när jag skulle ringa så hittade jag inte den sladdlöse.. hade använt den några minuter innan.. men vart la jag den?? Jag ringde från mobilen hem o hörde att d ringde svagt, o hittar då den i kylskåpet... sen när jag gör pannakakor till mig o Sagis så har jag lite grädde kvar i en sån där förpackning.. det kan ju vara gott o ha på.. lat som jag är tänker jag att om jag skakar den tillräckligt så blir d ju vispad grädde.. skitbra! Men när jag sen var färdig o grädden var tjock kommer jag på.. hur ska jag få ut grädden nu då???? Egentligen är det nog sängen som gäller för mig:) Men d har vi varken tid eller annat till idag:)

/M

2 kommentarer:

  1. hihihi ja ibland hade man verkligen behövt sova för att ladda om :-P
    Hoppas du hinner få lite vila i alla fall gums! Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja i bland hade d behövts:) Tur Nova som hela nätterna o somnar tidigt på kvällen iaf. Då har man tid o ladda batterierna då:) Kram

    SvaraRadera