måndag 12 juli 2010

ute..

Sitter ute på trädäcket.. d börjar blåsa upp och är runt 23 grader.. jag njuter, alla sover. Jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp att.. sen ska jag me krypa ner i sängen. I morgon ska d bli regn enligt vår väderstation, så vi får väl se hur d blir me d.

Vi har haft en kanonbra dag idag. Jag skulle egentligen varit hemma hela dan o tvättat o donat. Men jag åkte ist till havet me Fia, Sara, Stefan o alla kidsen utom Jack för han var o badade me en kompis på annat håll. Det var supermysigt, härligt i vattnet. Hämtade även Johan sen när han slutat jobbet:) Nu i kväll har vi varit uppe hos Fia o Stefan där vi har ätit god mat o haft d trevligt. Nova var helt slut när vi kom hem efter att ha busat me Erik o Tuva hela dan. Kul att det skiljer tio dagar mellan småttingarna.

Ne nu ska jag gå o hänga tvätt.. sov sött!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar