fredag 14 maj 2010

TRÖTTTT!

Jag e verkligen super duper trött, längtar tills Talang e slut så jag kan gå o lägga mig. Kan ju inte lägga mig innan dom stora kidsen;)

I morse vaknade vi av väckarklockan kl 08.00, fick väcka Nova för hon sov såå sött. Fick även dra upp Johan o Saga. Det var bara jag o Jack som hoppade upp:)
Jag packade iordning fikakorg o allt annat vi skulle ha me oss till Västra mark.
När vi sätter oss i bilen så börjar det så klart regna, hur kul e d o spela cup me regn då?
Som tur väl var så försvann det lagom tills vi kom fram, o där inne var d masssa barn o föräldrar. Jack e så duktig, han försöker hänga me o han har ju bara spelat i några veckor.
När d var några timmar kvar så fick jag jätteont i min mage så jag o små tjejerna åkte hem, här hemma somnade jag o Nova i soffan o vaknade när Jack o Johan kom hem.

Senare i eftermiddags så åkte Johan o tränade, jag o kidsen åkte upp till pappa. Nova pratade me pappa o log så sött:)

När vi kom hem gjorde Johan middag, idag blev det köttfärslimpa.. Ingen vanlig köttfärslimpa utan han hade gröpt ur en franskbröd limpa, o la i köttfärssås o sen in i ugnen me oss uppepå. Det var faktiskt jättegott me sallad till:)

Nu kollar vi som sagt på Talang, Nova sover o jag ska me gå o sova snart..

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar