tisdag 4 maj 2010

Bakning!

Idag har jag bakat massor av cupcakes, o dom blev sååå goda:)
Smakerna blev vaniljmuffins toppade med Citron och Nutella/chokla frosting. Hade Anna som hjälp här, hon fick underhålla Nova så länge. Såklart fick hon vara provsmakare me:) O jag har faktiskt fuskat idag, jag har me smakat kakorna. Men jag var ju tvungen, jag bjuder ju inte på kakor som jag sj inte tycker e goda;)
Det blev så många kakor att jag har bjudit grannen mitt över på några, Lina har me varit här o hämta några st:) Bättre det än att vi här hemma äter upp allihopa. Har fortf en del kvar i kylen i fall nån där ute e sugen ;)

Nova har ett öga som är jättekladdigt me var, så här baddas d me bomull. Hoppas d försvinner snart, är jobbigt för min lilla tös.

Saga o jag ska i kväll till kyrkis på familjekväll, Johan får vara hemma me Jack o Nova.
Jacks huvudvärk är borta så i morrn blir d skola för honom o även kyrkis för Saga.


Ha en bra kväll alla!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar