onsdag 19 maj 2010

puhu..

Så skönt att äntligen dsätta sig o ta d lugnt, alla utom Nova sover men hon håller på att somna.

Var o vägde Nova idag efter bvc träffen, nu väger vår lilla tjejja 5785 g och är 59 cm lång.

Vi har varit på Sagas avslutning på aerobicsen, såå söt var hon. Hon försökte verkligen hänga me på allt, men d var inte så lätt. Dom körde Zumba, och jag vet ju hur svårt d e :)

Efter vi varit me Saga körde vi o kollade på Jack som hade fotbollsträning, mammas duktiga fotbollskille:)



I morgon ska jag köpa dopkläder till kidsen, hoppas vi hittar nåt fint. Ska även kolla på skor till mig, hade velat ha converce men vet inte om jag trivs att gå i såna. E van vid mina snajsiga gympaskor..hehe. Passar tyvärr inte till typ jeans leggings.
Just det storhandla ska jag me göra, får passa på när jag har bil. Den ska mannen min ha i helgen när han ska jobba..:/

/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar