torsdag 20 maj 2010

Sommar!

Är det verkligen så? Är det sommar nu?:)
Idag var d så varmt att sommar kläderna åkte fram o på oss.. 23 grader ute såå underbart:)
Har handlat lite kläder till Nova o Jack idag, hittade inget till Saga.. Tycker det är ett konstigt mode nu, mycket 80 tal.. men hon fick ett par rosa hello kitty foppatofflor:)
Storhandlat har jag me gjort, har bunkrat upp inför helgen då kidsen o jag är ensamma o utan bil.
Har umgåts me Anna hela dagen idag me:) Vi har varit o fikat hos Malin o Pelle, o nu i kväll har Malin o jag varit på gympa. I kväll körde vi me tyngder, och d var verkligen fullt ös. E helt skakis i mina armar, men d e härligt;) Grillat me Anna o Nicklas har vi me gjort i eftermiddag o tack Anna för hjälpen me barnen i kväll så Johan me kunde träna :)

Nu ska jag gosa me mannen min♥
/M

2 kommentarer:

  1. Har man världens bästaste brorsbarn är det klart man inte kan låta bli att passa dom när man kan!! <3

    SvaraRadera
  2. Hi hi du e för söt:) Vi längtar tills vi kan vara barnvakt åt lilla Theo sen, kom i håg det vi finns alltid här om ni behöver hjälp sen i framtiden me barnvakt♥

    SvaraRadera