lördag 22 maj 2010

Denna dag me slut

I eftermiddags var jag o kidsen bortbjudna till Anna och Niklas på mat, himla gottit att komma bort o får mat. Vi fick grillad kyckling, pommes och en himla god sås som Niklas gjort. Sen gick vi ner till Jämjö på tivolit, där träffade vi pappsen, Eas, Alle, Emilia, Gabriel och Agnes. Kidsen åkte lite karuseller och det var super varmt ute. När alla biljetterna var slut gick vi och köpte glass, måste ge den nya Magnum gold masssa goda poäng. Jag bara älskar denna goda glass:)

Nu i kväll har vi varit på 35 årskalas hos styvmor, det var massa släktingar. God mat och kakor, och kul att se alla ha så trevligt. Jag fick prata lite ostört me min älskade lillebror Alle, det är inte så ofta vi pratar om sånt som vi pratade om. Älskar verkligen alla mina småsyskon, har ju några st. Men för Andreas och Alexander känns det som jag e lite mer än bara syster till, har väldigt mycket mamma känslor för dom. När mamma och pappa skildes och mamma blev sjuk så var dom inte så stora, Alle var bara 6-7 år, såå liten var han. Han var i mina barns ålder ;(

Nu ska jag gå o sova, i morrn kommer min älskade man hem. Saknar dig♥

Godnatt gott folk! /M

3 kommentarer:

  1. bli bjuden på mat är alltid godast !! ;)

    SvaraRadera
  2. du e så duktig som fixar o donar med allt själv när din karl inte är hemma.. tänker ofta på dej när jag själv klagar över att jag e trött o känner mig hängig.. O då har ju faktiskt jag bara en.. Du har tre.. Såg dej allt en snabbis när du var på väg till anna.. Var uppe hos ellie. Hon sa till mig.. E de där malin?? Nej de kan de inte va.. Så tittade jag, jo de e malin sa jag.. Va?! Fan vad hon har blivit smal sa ellie =) O de har du hjärtat.. Får snart sätta koppel på dej eller skriva att du e gift i pannan =)) du kämpar på bra, så du är värd de 100 ggr om ~ems~

    SvaraRadera
  3. TACK Emelie:) Din kommentar värmde o gjorde mig glad:) Skulle vara kul att hälsa på Ellie nån dag o ser hur hon bor:) Det är lugnt, jag behöver inget koppel. En mamma me tre kids, skrämmer gott o väl bort alla karlar ;)


    Tess- javisst e d:) Kvittar vad man får för mat om d så e köttbullar och makaroner så e d supergott om man blir bjuden ;)

    SvaraRadera