tisdag 4 maj 2010

Sjukstuga!

Ja idag är kidsen dåliga här.. Saga hade huvudvärk i går o d har fortf inte gått över. Jack kom hem från skateskolan gråtandes me huvudvärk han me. O han e heller inte bättre i dag, så d blir ingen skola eller kyrkis idag. Novis ligger fortf o sover o när jag kollade till henne ser jag att hennes öga e igen geggat.. Så jag får se hur d blir när hon vaknat o jag tvättat bort att. När Jack o Saga var små fick dom ofta ögoninflamation, få se om d e d hon fått. Hon är ju förkyld stacka
rn, bebisar ska ju vara så skyddande när man ammar? Ändå har hon varit förkyld länge nu...

Ute skiner solen, det är underbart me våren:)

Nu när jag ändå ska vara hemma idag så ska här fortf rensas, finns säkert fler saker som kan säljas o skänkas. Ska även kolla igenom kidsens sommarkläder, så man kan planera in vad som ska handlas.

Dags för frukost!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar