måndag 10 maj 2010

En dag som denna!

Ja idag e d måndag o snart e även denna måndagen slut.
I morse var jag o Nova på babyrytmik, d var himla trevligt :) Nova var himla intresserad av gitarren..hehe.!
I eftermiddags var jag, Johan o Jack på kvartsamtal, o Jacks fröken hade bara positiva saker o säga om Jack :)) Då blir mamma stolt o glad♥
Jag lagade vildsvinsbiffar till middag idag, bjöd bort Anna o Nicklas me:)
Det var himla gott, fastän jag fick stressa i hop allt, Jack skulle ju på skateskola. Han o Johan hann inte o äta men vi andra åt. Men vi fick ändå stressa, för Anna, jag, Nova, Saga o Cossie skulle ju möta Emma, Max, Åsa o Lovisa vid 17.30. Nova var inte på humör heller hon ville bara ha mat hela tiden. Men tillslut kom vi ut o vi gick kråkerumsrundan:) D var underbart väder o kul att umgås allihopa:)
Nu sover alla utom jag, funderar på att snart gå o sova jag me. Det är ju en ny fullspäckad dag i morgon me. Ska bara plocka lite till här hemma!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar