fredag 7 maj 2010

skitmagen!!

Ja d e precis vad jag har, en skitmage.. har så förbannat ont :(
Är förstoppad, varit d jättelänge.. fic movicol som jag dricker 2 ggr om dagen.. fastän d smakar riktigt illa.. o nu gör d sååå ont i magen o d har d gjort i några dagar. Först trodde jag d var träningsvärk pga sit ups jag gjorde.. men nu vet jag inte. Magen har inte satt igång på mig än fatsän jag druckit movicol i några dagar.. men den kanske jobbar för fullt där inne så d e därför d gör ont. Det jag är mest rädd för e att d e nåt fel i magen sen op, att jag förstört d genom att bära tunga kartonger , säckar och gjort sit ups.. men jag vet inte... vi får se om d går över nu i helgen. Har gått o blivit förkyld me, näsan rinner o jag nyser som bara den.. d e väl typiskt nu när lilla Molly fötts.. vill ju träffa denna lilla prinsessa.. Jag får vänta tills vi e friska från förkylningar här hemma♥
Nu ska jag gå o sova, Nova somnade för en halvtimme sen.
Kommer inte kunna sova inatt för jag hatar när d blåser!!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar