onsdag 19 maj 2010

Godmorgon:)

Härlig morgon e d idag:) Kidsen var glada när dom steg upp o hela vägen till skolan, d gillar jag:)
Nova har sovit bra i natt o jag me, somnade som en stock i går kväll efter att träning.
Har precis kommit hem efter att ha gått o lämnat kidsen, gick en promenad me Lina efterråt. Känns överallt i kroppen idag att jag var på gympa i går, d känns bra.

Jag ska på bvc träff senare, hoppas jag kan gå dit me.. men tyvärr ser d ut som det ska bli regn när som. Lite åska hade inte suttit fel heller, d e ju så förbaskat kvavt.

I eftermiddag blir d stressigt värre idag.. Jack ska på kompisgrupp o så har vi fotbollsträning, aerobics och prästen ska komma hit och alla tre sakerna e samtidigt.. d blir nog bra, synd att man inte kan dela på sig.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar