söndag 23 maj 2010

Mannen min hemma igen♥

Härligt nu e han hemma igen:) Kidsen blev jätteglada när pappa kom hem för någon timme sen. Han hade me sig varsin present till dom, Nova fick en body som det står Nova på framsidan och på ryggen står det 100% Resman, Jack o Saga fick t-shirts med lika dant tryck på fast me deras namn såklart:)

Nu sover alla här utom Saga, jag väntar på att hon ska somna så jag kan gå upp o lägga mig. Gör jag det när hon ligger vaken så blir hon ledsen och rädd. Vi har ju sovrummen uppdelade på båda våningarna i detta hus. Jack och vi vuxna har rummen uppe, Saga och Nova nere. Himla dumt tycker vi alla, hade varit bäst om alla rum låg på samma plan.

Innan idag har kidsen och jag varit hos pappsen o Johanna:) Vi fikade, kidsen var ute och lekte på samma ställe som jag lekte på när jag var liten. Vi hade en koja precis där i skogen som dom byggde koja idag:) Morfar har kelat me Novis, han tycker hon e världens sötaste och väldigt lik mig när jag var liten. Hon har min och pappas mun:) såå gulligt♥

Jag funderar på hur jag ska hinna allt denna vecka? Typiskt att Nova e en extra gnällfis just nu, det kliar så i munnen. Hon blir ledsen och försöker gnugga me sina händer, måste köpa en sån där grej man lägger i kylen som man kan gnugga i hennes mun me. Ja ja vi ska nog hinna me allt, det som är klart just nu till dopet är klänningen. Den har min mormor gjort fin:)

Nej nu tänker jag gå upp och lägga mig hos älsklingen!
Sov sött alla där ute!/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar