onsdag 12 maj 2010

Marabou polka:)

Här sitter jag o äter Marabou polka choklakaka:) Den e himla god.. Har varit sugen på den sen i går, men då var jag duktig och stod emot när jag var o handlade,men nu ramlade jag dit.
Ja ja vad pelar d för roll, nån gång ska väl man får vara slarvig me vad man äter.

Vaknade i morse o solen sken, tänkte då för stunden att d kanske inte blir regn idag. Men efter en stund börjar d blåsa upp o se alldeles grått ute. ja och så kom d förbaskade regnet.. Saga som är i väg me kyrkis idag och ska vara ute:/

Ska alldeles strax gå o göra middag så det bara är att värma den i eftermiddag, orkar inte stå o stressa med det i eftermiddag mellan Jacks grejor han ska på. Idag blir det köttfärsås o pasta!

Så nu e jag absolut inte sugen på choklad längre, nu e jag mer sugen på vatten.. d var inte så gott.......

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar