måndag 3 maj 2010

tråkigt väder!

Ja idag är det verkligen tråkigt väder, skulle behöva gå o handla men regnet hänger i luften så d får vänta. Hade tänkt provbaka cupcakes, måste se om dom e goa innan jag ska baka d till dopet.

Jack o Johan är på skateskola, Linus är oxå me:) Hoppas dom har kul, dom har verkligen sett framemot att få gå på det:)

Novis ligger på en lekmatta på golvet o pratar för sig sj :) Måste köpa ett babygym för hon tycker verkligen om att ligga o pilla på babygymmet som är på babysittern. Vår lilla tjej börjar bli stor. Det här året kommer verkligen gå fort, måste se till att njuta av bebistiden.

Saga sitter här i soffan o kollar på lite barnprogran, hon har precis kommit in. Fick en jätttttelång blomma av henne innan. Såå söt e mammas tjej:)

Var o kollade Sagas blodsocker i morse o d var helt normalt. Det känns skönt så nu kan vi släppa det. Urinvägsinfektion har hon, så d blir pencillin i några dagar, o den tycker hon som vanligt smakar blö..

Annars har jag rensat här idag bland lakan, gardiner, dukar, nallar, kläder osv. Så jag har skänkt flera säckar o lådor till Litauenhjälpen. Känns himla skönt, varför ska man tex ha massa olika lakan var. Man använder ju inte allihopa ändå. På fredag blir d att hämta släpkärran hos svärfar för d var massa som behövdes slängas me.

Ni alla där ute får ha en bra kväll!! En liten hälsning till min moster Kim och kusinerna Minna o William i Lund som läser min blogg :)))
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar