onsdag 12 maj 2010

sötaste ungen!

Ja d har jag o Saga heter hon:) Just nu sitter hon under bordet på trädäcket med trampe traktorn. Hon håller hårt om den o ser lite bekymrad ut, hon tror nämligen att hon och traktorn ska blåsa i väg så därför har dom gömt sig under bordet:)) Såå söt!

D blåser ju massor ute, känns som det är höst.. Vart e våren??

Min andra sötis sitter o sover i sin bilstol, hon har pratat massor me mig idag:) O när man säger "Nova" så får hon ett jätteleende:)

Det är härligt att vara mammaledig, jag försöker verkligen att njuta. Nu i maj har vi bara fullt upp, så det är mycket stress. I eftermiddag har Jack kompisgrupp, fotbollsträning o emellan det ska jag hämta Johan i lyckeby och laga mat. Därför har jag förberett middagen idag, har redan gjort köttfärssåsen.

I kväll tänkte jag att Johan o jag ska köra ett pass Zumba här hemma:) Jag ska sätta i gång me det som träning. Jag hinner inte styrketräna som det är just nu, så jag ska köra med zumba o snabba promenade ist. Ska bli kul o se om det funkar, jag har fortf 12 kg att gå ner.

Nu ska jag se hem till gården innan jag åker o hämta min lilla pöjk i skolan!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar