torsdag 6 maj 2010

Nu e jag här igen..

Har tråkigt ju... finns inget kul på tv, inga mer bloggar att läsa, Nova sover, Saga leker på sitt rum, här e städat... så nu sitter jag här o skriver igen :P

Har så förbannat ont i magen.. hade det i går me.. men idag e d värre!! Började me sit ups för någon dag sen.. Kanske inte skulle ha gjort det, för jag vet inte om d är träningsvärk eller om d e nåt annat som gör ont.. Har fått order om att inte börja träna än efter op o förlossning, men kan inte hålla mig.. Men sit ups får jag nog vänta me ett tag till , men tänk om jag förstört nåt?? För jag kan knappt röra mig så ont gör det :/

Behöver köpa nya skor till Saga, var inte många veckor sen hon fick sina andra skor som e helt vandaliserade.. gggrrrr! Jack behöver gummistövlar (något som jag inte gillar att köpa) För att dom står alltid i garderoben/fritids tills dom är urväxta. Det är ju inte många gånger dom används, men nu ska han på läger o då ska dom ha me sig det. Och som vädret ser ut nu är det lika bra att köpa ett par! Regnkläder ska han me ha me sig, det är oxå nåt som inte används här i huset. Dom har vattentäta jackor o överdragsbyxor ist.. men Jacks överdragsbyxor e borta ggggrrr!! Ska kika om jag hittar ett par överdragsbyxor till han ist.. Nova behöver bodys.. hon växer som ogräs min lilla tös, eller d gör alla tre barnen :) Roligt men inte när det gäller kläder och skor.

Kanske skulle passa på att lägga mig i soffan o slå igen dom små blå en stund, passa på när Novis sover.. o tvättmaskinen inte e klar.. o Saga underhåller sig sj...

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar