torsdag 13 maj 2010

Barnen i bullerbyn♥

Sitter här med kidsen framför tvn, vi kollar på Barnen i bullerbyn. Det är en film som får mig o bli såå glad:) D påminner om hur jag bodde när jag var liten, hur vi alla grannbarnen lekte i Kråkerum:) O så berättar jag för barnen hur vi gjorde när jag var liten, att vi alltid var i skogen o byggde kojor, att vi bytte bokmärken, lekte vid ån o alla hyss vi gjorde;)

Vi är riktiga latisar idag, vi går allihopa fortf runt i pyjamas här. Skönt o slippe stressa, men snart e d dags att fixa iordning oss för vi ska ju på kalas. Vi måste handla något me till min kusin, fick reda på att vi skulle på kalas i går kväll så jag har inte hunnit me o handla present än.

Nu ska Jack hålla i Nova så jag får ta o hjälpa dom här♥
/M

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag gör chokladfudge av mörk choklad. Ska sätta en blå godis på toppen :).
    Jag har aldrig gjort frosting, men kanske ska testa det ngn dag. Ser så himla fint ut med alla olika fäeger :).
    Har du ngt bra recept?

    Kram på er och tevlig helg!

    SvaraRadera
  2. D låter gott:) Jag har använt mig av leilas frosting som finns på recept.nu.
    Jag har köpt rosa och vita socker blommor som jag ska ha på vit och rosa frosting som är gjort me vit choklad:) Javisst e d fint me alla färger o så e d så gott me.

    Ni får me ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera