tisdag 25 maj 2010

Kallt o regnigt..

Ja idag e d skitväder.. tur man inte har tid o vara ute i dag.
Har precis fått lillan att somna, så jag ska strax gå o duscha o hänga lite tvätt..
Jack e hemma idag, han var hemma i går me. Han har varit lite dålig i sin mage i helgen så jag hade han hemma en extra dag i går. Men så i går kväll fick han huvud värk.. Han har haft d ofta nu den senaste tiden. I går kväll grät han o mådde jätteilla, i morse när jag kikade på honom när han sov hade han handen för ögonen så ont hade han. Så d blev hemma idag me, ringde vårdcentralen innan o fick en tid. Vi misstänker att stackaren har migrän, Johan har ju det, svärfar och Anna. Så vi fick en tid nästa vecka.

Igår var vi hemma hos Anna o Nicklas hela dagen lång:)
Jag var hos läkaren me min arm, d gör ju så förbannat ont i den. Doktorn pratade om tennisarmbåge, hrm.. jag ska iaf vila min arm, inte träna me den just nu:/

Vi behöver handla massa till dopet.. när ska allt hinnas me?? Ska baka kakor och d blir mat me nu har vi bestämt oss för.. D blir smörgåstårta:)

nej dax o göra nytta innan lillplutten vaknar.

Have a nice day!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar