onsdag 2 mars 2011

Vad e d för fel??

Jag är fortf helt slut, är så trött så att d gör ont i ögonen.. Jag har ju sovit länge o gott i natt så jag borde ju vara pigg idag.. men NEJ..
Det gick jättebra idag me på inskolningen för Nova, när jag hade klätt av henne så kröp hon in till dom andr barnen. Sen lekte hon o pratade, o så fick hon massa apelsin vid frukstunden:)
Undra om sista delen till vårt kök kommer idag så vi kan sätta upp d allra sista, jag vill ha ordning här nu. Hur mycket jag plockar o donar så blir d ju inte riktigt städat när hela köket e upp o ner vänt..
Jag måste ta tag i mitt liv me, min vikt.. men jag orkar helt enkelt inte. Jag hittar ingen ork till att.. Nu låter jag skitlat, o d kanske jag är.. O jag vet ju att inte vågen går neråt av sig själv!!!!! Men d e är så mycket annat runt omkring som är jobbigt som suger musten ur mig. Saker som jag inte kan skriva om här..
Jag är glad att jag har min älskade familj♥ Johan är så duktig, han kämpar o jobbar här hemma. Han försöker göra mig glad hela tiden, jag har verkligen en underbar man♥

/M

3 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    lustigt...om man nu kan kalla det för det...men känns som om jag skrivit ditt inlägg...du kan ju kolla mitt senaste inlägg på min blogg så fattar du :-P
    Men vet inte...är det typ "vårdepp"? Vi längtar såååå jävla mycket till sol och värme och vår att man lixom blir deppig av att den inte kommer? Så man tappar lixom orken...? Jag vet inte men en gissning
    MASSA STYRKEKRAMAR TILL DIG FRÅN MIG

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag satt precis o läste dinn blogg när du skrev kommentaren hit:) D kändes precis som att jag läste om mig själv. Jag är me deppig o vikten e skit. O d enda roliga jag kan komma på just nu är att baka. För det är gott o äta det sen men så mår man dåligt efterråt. Ja jag tror vi behöver solen o värmen. Då kommer vi nog ut mer o när man rör på sig o sen få sol på sig så mår jag ju bättre. Vi får hoppas vi blir piggare snart:) Bamsekram till dig♥

    SvaraRadera
  3. Ja bakar gör jag med...tycker det är skitkul! med nackdelen då att man äter det :-P
    Men ja när det bli finare väder kommer man ut mer och solen gör ju sitt till humöret :)
    Bamsekramar till dig med!!

    SvaraRadera