onsdag 30 mars 2011

plötsligt händer d..

Jaa idag fick jag sovmorgon:) Jag, Saga och Nova vaknade inte förräns 08.20, d har nog aldrig hänt innan sen Novis föddes. O inget skrik i natt heller, jag som gick o la mig vid 21 i går för att få nån sömn. Så idag är jag en utvilad mamma igen! Ska snart bege mig till jobbet, ska bara förbereda middagen här idag. För i kväll ska d ju äntligen kaklas i vårt kök och då kan inte mannen min använda köket:) Ska bli kul o komma hem i kväll efter jobbet o se hur fint d blivit! Dom senaste dagarna har jag funderar mycket på hur saker och ting helt plötsligt kan bli. Man ska verkligen ta vara på varje dag som om d vore den sista. Ibland gnäller man o tjafsar om små saker som inte är värt att lägga ner energi på. Tänk i morrn kanske inte din älskade inte finns?? Eller får in reda på att en familjemedlem är sjuk.. Det är så mycket som kan hända.
Tänker på er min vän♥♥♥



/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar