fredag 4 mars 2011

Förkyldning..

Här rinner näsan på Nova, så blir d när man börjar dagis. Ska bli spännande o se hur mycket jag kommer kunna jobba i mars. Kan ju vara tänder på g me... synd e d iaf om trollungen♥
har haft kidsen hos min stymor när jag var o hämtade Johan o handlade på Willys. Det går mycket fortare o handla om man e själv:) Nova badade hos Johanna o så fick dom middag me, Tack:)
I kväll ska min lillasyster Emilia sova över här o vi ska bara SLAPPA framför tvn med lite godis! Fast innan dess så måste jag köra ett race med dammsugaren, o Nova uppepå den. Hon älskar dammsugaren:)
Jack fick hem påminnelse ifrån bibblan idag om två bäcker vi glömt o lämna( ska han bli som sin mamma, en slarver). Så nu håller han på o letar för fullt o han kan inte förstå hur den har kommit bort.. hehe.. sen ska han o Emilia gå till bibblan o lämna in böckerna.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar