tisdag 1 mars 2011

Helt slut..

Jag är helt slut, hade helst velat gå o sova nuuu.. men d e lite för tidigt för d än. Resten av familjen har iaf gått och lagt sig.
I eftermiddags så var jag o kidsen nere på församlingshemmet och fikade på deras godsaker. Alla pengar som blir insamlade går till fattiga barn. Jack och Saga var busiga o bråkiga med kära mamsen o d var inte såå roligt. Men vi hade mysigt iaf, vi fikade med Maria,Henrik o Lilly. Mycket trevligt att umgås med dom, Nova o Lilly busade och pratade med varandra. Vi får hoppas att inte Nova lärde Lilly några bus ;)
Sen åkte vi upp till pappa O Jonna, tråkigt att pappa inte var hemma. Men vi hann träffa honom en liiten stund iaf precis innan vi åkte hem.

Nu ska jag slänga mig i soffan o bara softa resten av kvällen, vi får väl la se hur länge jag orkar vara vaken. Jag måste iaf se "Sofias änglar".

/M

1 kommentar:

  1. haha... Nova brås på sin mamma när hon va liten, bara massa hyss på gång. ;) Men hon kan ju få lära Lilly å gå. :)

    SvaraRadera