tisdag 29 mars 2011

En dag som denna..

Idag har jag varit ledig efter helgens jobb, härligt! Om man inte vore så trött då förstås, Nova skrek typ hela natten. Så här hemma är alla trötta för d var ingen som kunde sova. Nova fick sina 1 årssprutor i fredags plus att det är två tänder på g, så d e nog därför hon har ont stackaren:( Vi har varit en sväng ute på Hasslö idag hos kusin vitamin me familj. Jack blev superglad när jag hämtade han i skolan o sa att vi skulle ut till Kevin. JAAA skrek han och sprang till bilen, dom tycker verkligen d e kul o leka:) Vi körde runt o kikade lite på husen där ute som är till salu bara för o kolla läget. Men d var ingen av husen som låg så som vi vill bo förrutom 1 och då blir vi grannar med Verre o Ted:P Det hade varit kul o flytta ut dit men vi e för fega o så måste vi bli färdiga med vår altan, trappan i hallen m.m innan vi kan sälja huset. Vi får väl se, nån gång kanske vi säljer:) Drömma är iaf spännande ;) Jag känner på mig att den här natten kommer bli likadan som igår, Nova ligger redan o skriker o jag la henne för 5 minuter sen, stackars vår lilla tös♥ /M

2 kommentarer:

  1. iiiinte hasslö;) man vara från måste vara från hasslö för o bo där.. så speciella är de där ute.. hahah;)

    SvaraRadera
  2. hehe men d e mysigt där ute :) e vi so mycket normalare i Jämjö da ;) haha

    SvaraRadera