onsdag 9 mars 2011

en bra dag..

Idag har varit en bra dag, jag har varit ute o gått kanske 1 mil sammanlagt o sen sprang jag en liten runda som tog ca 12 min. Kom på en bra runda att börja me nu när jag inte är så van vid att springa. Mitt mål är att klara springa den utan att stanna en enda gång. Sen när jag kan det så bygger jag på med en längre runda! Träningsverk d har jag vill jag lova, framsidorna på mina lår är värst.
Jag har ätit helt ok idag tills jag skulle baka kakor till Jacks matsäck, då gick d åt skogen. Så d har åkt ner några chokladkakor. Men men spela roll, d e ju bara o ta nya tag i morrn!

Nu ska jag go o sooooova! shit i morrn är d redan torsdag, 8 dagar tills Nova fyller 1 år o nästa onsdag börjar jag jobba. Jag önskar tiden inte gick så fort, fast ändå längtar jag tills helgen kommer för då ska köket kaklas:))

GODNATT!!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar