tisdag 15 mars 2011

Godmorgon!

Vilket underbart väder vi har fått idag:D Jag har gått kråkerumsrundan med Malin, Nova o Smilla nu på morgonen. Just nu ligger Nova o sover ute i vagnen o jag har fixat iordning mig så vi kan åka o hälsa på Emmy me familj idag:)

När jag stod o duschade innan så kom jag plötsligt på att i morrn börjar jag jobba! Jag jobbar kvällen, i morrn börjar allvaret :P På ett sätt ska d bli skönt att komma i gång o jobba men så känns d ändå knas. Man är ju så van vid att gå hemma, plocka lite, ut o gå, vänta på att Johan ska komma hem tidigt vissa dagar osv osv.. Men jag kommer ju fortfarande vara ledig mitt i veckan o så, men jobba helg e inge vidare. D e då jag vill vara hemma med resten av familjen, men så känner väl alla mammor. Helgerna går ju fort o så e jag ju ledig istället månd, tisd:)

I kväll ska jag köra ett skivstångspass me Malin, ska bli kul o jobbigt :P Innan dess tänkte jag ta me mig Jack ut o springa vår lilla runda. Vi sprang i går me, o han tyckte d var kul. Men han ska prata hela tiden o d klarar inte jag riktig av, så bra kondis har jag inte ;)

Baka baka lite kaka måste jag me göra, till Novas kalas i helgen:) Jag tycker d e kul att baka men oxå lika kul att äta smet o kakan sen när den e klar :P O d e ju inte bra men himla gottit!

Ha en bra dag i solen♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar