torsdag 3 mars 2011

Idag är jag GLAD!

Nu har jag hållt på i köket, o blir sååå fint:) Jag ska lägga upp en bild så fortf d e klart. Vi har så mycket yta i skåpen att vi inte ha saker att fylla dom me. D e inte vi så vana vid :P
Nova ligger o sover, lilla plutten. I morse gick hon runt o sa Mjau mjau.. kiiise.. Hon e för söt vår lilla sessa:)
Idag körde jag Jack o Saga till skolan, vi brukar ju alltid gå men idag kände jag inte för d. O d var väl tur d, för när vi kom ner till skolan så kom jag på att Jack ska ju simma med skolan idag. Så vi racade hem o jag packade i hop badkläder o som tur väl var hade jag baka kolkakor igår. Så han fick sig en liten fikakorg me sig:) När vi kom ner till skolan så var kl 08.11 o alla barnen hade precis börjat gå in. Sicken tur vi hade, om vi hade gått så hade vi inte hunnit hämta sakerna.
Hoppas nu mammas lilla kille fixa simningen idag, han kan ju simma d e bara det att han blir nervös när han måste klara nåt. Vi håller tummarna♥

Ha en bra dag!!!

/M

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när man har plats över i skåpen.... så kände jag med när vårt blev klart i sommran men nu börjar de bli fulla igen. Ja idag var det lite ruggit ute så tog också bilen och funderar även i em att göra det så vi hinner hem till skidorna efter bvc... men får se... hade tänkte lekparken med öppna men det blir det i alla fall inte. kul att ni får det fint.

    De var för roligt tjejerna när jag lämnade.. de stod och diskuterade Sagas kläder och nya klänning... de har mycket tissel och tassel redan.. Frida

    SvaraRadera
  2. Ja d blev verkligens skilland när överskåpen var ditsatta, vi hade ju pyttesmå innan så nu har vi massa yta. Nu är d bara resten kvar, men nu ser vi iaf ett slut på att:) D har ju inte varit nåt kul väder idag ute. Men till helgen ska d bli plusgrader o likaså i veckan. Då blir d promenade o kanske en sväng till lekparken.

    Tjejjerna är ju för söta, Saga hade tagit ut hela sin byrå med kläder idag o lagt i sängen. Sen skulel jag välja vilket som var snyggast. D ska börjas i tid. kram

    SvaraRadera