torsdag 3 mars 2011

Ägg..

Jag sitter här o väntar på att mannens ägg ska bli färdigkokta, sen ska jag gå o sova. I morrn är det redan fredag, veckorna bara springer i väg. Men d e härligt att ha hela familjen hemma, d e d bästa med helgerna♥ O i helgen ska d bli fint väder med plusgrader, ska försöka hitta på nåt ute med kidsen.

Idag har vi haft fullt hus här hemma, min styvmamma har varit här med alla kidsen. Jag passade kidsen när Johan följde med Johanna när hon blev tatuerad. Det blev jättefint:) Svärfar har me varit här en sväng och Simon. Sen kom Anna, Niklas o Theo me en sväng o jag bjöd på rulltårta och på Yasse o Agnes chokladbollar. Kul när d e full rulle:)

Sov sött!!

/M

1 kommentar:

  1. Åh ska det bli fint väder...jaaaaaaaaaaaa underbart!
    Hoppas att Ni får en superbra helg!
    Kram på dig

    SvaraRadera