torsdag 31 mars 2011

Aj aj..

När jag kom hem i går efter jobbet så hade Jack jätteont i örat:( Så jag fick köra o fixa lite värktabletter. Köpte hem glass till honom me o så fick vi springa bort till farmor o hämta piller. Man kan ju kombinera Alvedon och ipren så får man bättre effekt. Så vi had en mysig kväll i går trots att d gjorde så ont på Jack♥ Idag får Jack vara hemma i från skolan o jag ska ringa ner till vårdcentralen o se om vi får en tid, kan ju vara öroninflamation. Men om jag minns rätt så får man ingen pencillin längre mot det.. Ja just d, vårt kök är ju kaklat me:) Såå snyggt blev det!! Ska kolla lite idag efter en ny dörr till vår tvättstuga, d ska vara en branddörr.. D hade varit pricken över iet om vi hade köpt en ny dörr.. Jag vill sätta i gång me vår hall me snart, har hittat en sktisnygg tapet som vi ska ha där. Trappan ska slipas och målas vit me, d kommer bli sketasnyggt. Idag håller vi alla våra tummar här idag för min älskade väns mamma♥♥♥ /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar