lördag 26 mars 2011

Dagen började bra..

Kl 7 idag begav jag o Nova oss ut i det underbara vädret på en långpromenad, vi gick ca 9 km. När vi kom hem blev det en god frukost, o nu har jag gjort iordning mig. Men den här dagen blev inte som jag tänkt mig så jag skulle lika väl kunna gå o ta på mig joggingbrallorna igen o tvätta bort kletet i ansiktet... som ni förstår är jag inte på superduper humör just nu! Som sagt dagen började bra men nu vet i fan.. I kväll ska jag jobba natt, hoppas d blir en lugn natt. Kom ju på att man ställer om klockan 1 h i natt så d måste ju betyda att jag jobbar en timme mindre.
Har för övrigt haft en kanonvecka med min mat o motion. Det känns himla gött, hoppas d fortsätter så här. Känns skönt me att jag har fått hjälp, kanske därför jag fixa d här??

Ha en bra solig dag!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar