söndag 13 mars 2011

Ska solen kika fram idag??

Hoppas solen kikar fram idag, hade ju varit sa mysigt.. Uff det är redan söndag o snart dags för ny vecka o inte vilken vecka som helst. Jag ska börja jobba igen, d me blandade känslor jag börjar jobba. Det ska både bli skönt o jobbigt m.m. När vi väl har kommit in i alla rutiner så e d väl dags för lite sommarledighet:P

I går vad jag o våra små trollungar uppe hos min pappa o Jonna, sen följde jag me min bror till sjukan för att kolla upp om hans fot var bryten. Men d var en stukning som gör jätteont på stackaren. Jack var under tiden och lekte med en kompis o Saga o Nova var kvar hos morfar. Här hemma höll pappa Johan på att fixa o dona. Duktig man jag har!
På kvällen sen så sov Saga över hos morfar och Johan var i väg o hjälpte till på en fest så jag o Jack hade d mysigt här hemma framför melodifestivalen♥ Vi åt varm frukt med mörkchoklad på o glass, Mums o sen blev ju Jack jätteglad när Eric Saade vann:) Han hoppade i soffan o sa att det var den bästa dagen i hela hans liv :) O Erics låt är bra så d kommer nog gå bra för den.

Idag ska jag o barnen träffa min kära vän Jannike o hennes lille son Ludvig:) Det ska bli såå roligt, vi har inte träffats på många många år. Sen vi får vi se vad vi har för planer, grilla ute kanske?? Om solen kikar fram:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar