lördag 26 mars 2011

Dagen blev bra iaf:)

Idag har vi varit på Hasslö hos min kusin, tyvärr jobbade hon. Men jag lekte med Wilma, hon e ju för söt denna unge:) Jag, Saga, Nova och Wilma var på promenad. Det är ju faktiskt mysigt ute på Hasslö. Jag skulle nog tom kunna tänka mig att bo där ute om man bor på det rätta stället, inte mitt i samhället. För då kan man ju lika väl bo mitt i smeten pa Jämjö. Jag längtar tills i sommar, då d e Hasslöfestivalen, då ska Verre o jag har superkul:))
Johan hjälpte Ted med en balk o vi grillade, årets första grillning:)
Nu har jag försökt sova en stund, men d gick inge vidare. Snart dax att åka till jobbet!

Glöm nu inte att flytta fram klockan i natt:)

/M

3 kommentarer:

  1. Vad synd att jag jobbade. Visst är det mysigt på hasslö. Då förstår du varför jag trivs. Ska bli jätte kul att festa på festivalen. Bli lite fjortisar! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja både Johan o jag skulle faktiskt kunna tänka oss att flytta ut dit;) Ja då ska vi banne mig bli lite fjortisar ;)

    SvaraRadera
  3. Ja gör det. Hade varit kul! :) Då hade Kevin o Jack börjat samma klass!

    SvaraRadera