måndag 7 mars 2011

Lat..

Ja jag känner mig just nu väldigt lat, skulle behöva köra en race här hemma. Men d tänker inte jag göra nu i kväll. Det får bli i morrn, har ni alltid d perfekt städat hemma?



Innan kväll har vi varit och fikat hos våra grannar som bor något hus från oss på gatan. Vi blev bjudna på en supergod tårta. Det var sockerkaksbotten, sen nåt krämigt gott som d var kex i, sen uppepå var d grädde blandat med smält nougat. MUMS, glömde ju fråga om receptet.. attans..



I morrn ska vi på öppet hus på Sagas fritids, d ska bli himla kul. Vi ska dit me styvmor o barnen, Agnes o Saga går ju på samma förskola o fritids.

Nova ska vara hos dagmamman i morrn själv, jag ska lämna henne direkt. Jag ska gå en sväng under tiden hon är där. Hoppas att d gå bra♥

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar