onsdag 9 mars 2011

Godmorgon!

Har precis gått 5 km, härligt:) O trevligt sällskap hade jag me! Nova lilla snoffsan har somnat så hon ligger just nu o sover gott i vagnen ute. Om en stund ska vi bege oss till lokalen där Nova idag ska vara i 2 h, hon ska även äta där idag. D passar ju vårt lilla matvrak ;)

Idag firar jag o Johan 11 år, kan ni tänka er. D e ju lång tid, känner mig gammal;)
Är så glad att jag har min kära gube, tillsammans är vi oslagbara. Vi har varit med om mycket genom åren, saker som jag ångrar och som har sårat. Men man mognar me åren o jag är så lycklig över att jag fortfarande har min älskade man hos mig♥
♥♥ÄLSKAR DIG JOHAN♥♥

När Nova är hos dagmamman så ska jag storstäda med hög musik på, d e nice!

/M

2 kommentarer:

  1. Ojojoj 11år!! Hehe jag ligger i lä ;-)
    Önskar er MÅÅÅÅÅÅNGA lyckliga år framöver :)
    MASSA KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket:)) Ja d e några år:) KRAM

    SvaraRadera