måndag 25 oktober 2010

Tårta..

Jag sitter o kikar runt efter en god choklamousse tårta.. jag ska nämligen göra Theos doptårta:) Vi måste ju provbaka innan dopet, det blir en tårta med marsipan/choklad botten sen en vit,en ljus och en mörk chokladmousse lager. Hoppas den blir fin och att den blir god, ska lägga ner hela min själ i denna tårta. Synd bara att jag inte får smaka:P

Har varit hos pappa en stund ikväll, blev så rastlös o trött på liv o tjohej.. så jag var tvungen o åka en sväng. Jack o Saga har varit på varandra hela dan, bara bråk, bråk o bråk. Nova e dunderförkyld fortf så hon e inte heller på humör. Särskilt inte innan läggningen precis. Innan idag när jag stod o plockade i köket så ser jag helt plötsligt Nova som står upp mot dammsugaren o hon håller knappt i sig. detta lilla busbarn, o kryper gör hon hela tiden. det går inte och öppna diskamaskinen eller en låda förräns hon e framme o ska kika o klättra:)

I morrn är det 3 veckor sen jag började me xtravaganza, o jag har gått ner 7 kg. Runt midjan fattas den 9 cm, låren nästan 10 cm. Jag mår sååå underbart bra, trodde inte det skulle kännas så här bra. Vet inte hur många veckor till jag ska hålla på med helfart (vilket innebär 3 soppor/shakes om dagen). Jag vet inte ens hur mycket jag vill väga, har iaf 8 kg till mitt första delmål, sen får vi se. Så som jag väger nu, har jag inte gjort på 8 år, det känns helt otroligt:) Pigg är jag oxå, jag är som en duracell kanin.

Ne dags för sängen! sov sött!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar