onsdag 27 oktober 2010

skitmorgon/natt

m e inte på topp idag d vill jag lova, natten har inte varit rolig alls. På tiden kanske att Nova får ett eget rum så hon kan ligga o prata/låta för sig själv. För jag kan inte sova när hon gör så från typ 3 på morgonen tills d är dax att stiga upp. Som tur väl är det ju inte så varje natt, o jag ska inte klaga. Hon har ju sovit hela nätter från att hon var några veckor. Inte konstigt att hon har lite svårt o sova nu när det är så mycket som händer i hennes lilla liv♥.

D var knappt jag orkade upp när klockan ringde men efter mycket om och men så steg jag upp, till två griniga kids. Kläder, skor osv är fel o dom vantarna är fula o måste jag äta osv osv.. O så river Novis ner en stor glas vas så den går i tusen bitar. Vilken tur att hon inte fick den över sig, skulle ha plockat bort den innan detta hände. Tillslut kom vi iväg till skolan, när vi kom fram hade det redan ringt in.. :/

Jag mår inte heller så bra, känner mig som en 90 åring. Svag är vad jag är! Ja SKITDAG rent ut sagt.. NOva sover nu så jag ska slänga mig i soffan en stund o försöka vila..

/M

1 kommentar:

  1. Ja vissa dagar e ju bara såhär tråkiga=( Men du kanske ska börja äta nått riktigt iaf, känns som din kropp behöver mer än en soppa nu kanske?;-) Inte bra när det gå för långt det vet du!

    Hoppas du få sova lite nu på fm när Nova sover. Kram kram

    SvaraRadera