måndag 4 oktober 2010

Huvudvärk..

Har haft huvudvärk till och från den senaste veckan.. tror inte mitt blodvärde har blivit bätte :/

I morse kände jag i Novas mun o hon hade fått sin första tand:) Inte konstigt att hon varit så gnällig och att hon var vaken i natt i bland o grät ♥

Jag är väldig ledsen me för en grej, d var inte alls meningen att det skulle bli så. I bland har man bara så mykcekt saker i huvudet att man inte tänker på allt o särskilt inte när man ska stressa till med saker. :( jag ber så mycket om ursäkt för detta o d var d jag skulle säga när jag ringde:(

ska strax gå o sova me, ska bara göra min mans smörgåsar. I morrn gäller det, lite pirr i magen är det. Kommer jag klara detta, eller så ska man ju inte säga. Klart jag fixar detta, längtar tills 7-8 veckor har gått. Hoppas dom går fort!!!

/M

1 kommentar:

  1. Ja man kan ju inte säga annat än att man blir nyfiken på vad det är du ska göra :P

    SvaraRadera