tisdag 19 oktober 2010

Regn och rusk!

Men vad gör väl det? Då kan man ju hålla på inomhus med lite annat.. Idag har Nova o jag varit på vuxen barngruppen. Det var himla trevligt:) Annars har vi inte gjort så möe idag, mest plockat o donat. Har två kids här som e lite griniga för att jag tvingar dom att äta maten här. Vad är det liksom för fel på potatis, Torsk, sås med ägg i och sen ärtor till? Jag längtar så tills jag kan äta vanlig mat igen, det ser såå gott ut. Första tiden kör jag iofs efter Gi så det blir ju ingen pasta, potatis, bröd eller ris m.m. Fast jag längtar så till kokta morötter, broccoli, blomkol.. mmmmmm såå gott det ska bli. Längtar även efter kokt ägg och keso! Veckorna går ju så fort så jag är snart där, förresten vägde mig idag. Har gått ner ca 6 kg på två veckor, UNDERBART!

Nu ska jag ta o plocka iordning efter middagen sen ska jag städa tvättstugan!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar