fredag 8 oktober 2010

:))

Hej på er där ute!
Då var snart denna dag me avklarad, idag har d varit liiite kämpigt. Men d e väl för att det är fredag och d innebär mys i varje hus.. Men här sitter jag me min vattenflaska o sörplar.. Har stått emot en stor frestelse hos min far idag när Jonna bakade kladdmuffins.. o jag som ÄLSKAR den smeten.. så klart blev ju muffinsarna kladdiga o d luktade såå gott. Jag drack mitt kaffe o sniffade den ljuvliga doften ist för att äta som alla andra.. STOLT över mig själv e jag! För en stund sen fick jag ett litet ryck och började göra goda smörgåsar till Jack o Johan. Min farfar gjorde alltid såna när jag var liten och sov över där. Man steker falukorv, ägg och smörgås. Sen har man senap och ketshup me på. Jättegod mys mat:) Men åter igen jag åt inte! Ja jag är tjatig men måste få skryta lite!

O en sak till, nu e jag hel igen:) Har varit halv i nästan en vecka o d har inte varit kuligt. I bland blir saker o ting så fel, nästa gång kommer jag tänka väldigt noga när jag ska fixa me kalas.♥

/M

1 kommentar:

  1. Du är sååå duktig malin, som inte faller för
    frestelserna.. Jag ser verkligen dig som en förebild.. Igår när du o anna hade gått så gick jag beske mig ut på en timmes promenad..
    Så sträck på dig, du är verkligen jätte duktig, och som jag alltid säger, jätte fin <3

    SvaraRadera