tisdag 12 oktober 2010

Drömmar!

Ja i natt har jag drömt så konstiga drömmar, hatar att drömma mardrömmar. Jag drömde vi var på ett ställe som typ liseberg, det var en lång gata och brevid den gatan såg man typ bergen där man hade sina stugor. Jag, Saga, Anna o Theo gick där o kikade på olika saker, för vi hade åkt ner tidigare än dom andra. Helt plötsligt blir himlen konstigt svart o mullrig. Då ser vi hur bergen bärjar rasa. Jag blir jätterädd, där uppe är ju resten av vår familj. Vi börjar springa me tanke på att allt är på väg mot oss. Samtidigt som jag försöker få tag i Johan o Anna i Niklas. Allt skakar o det är värsta kaoset. Sen vaknar jag! Såå hemskt, inget jag skulle vilja uppleva:(

Annars är vi uppe me tuppen idag för vi glömde göra Jacks läxa i går, Nova sover fortfarande. Hon är super duper förkyld och har varit vaken till och från hela morgonen och tillsist somnade hon. Stackars liten, inget kul när dom små liven är förkylda.

Nu ska jag sätta igång här så jag får i väg kidsen till skolan, sen ska jag o Nova gå kråkerumsrundan:) Efter det ska jag i väg på en grej, hihi.. HOPPAS HOPPAS!! Skulle gått på vuxen barn gruppen idag me Anna o Theo me men vi får hoppa det pga Novas förkylning. Får ta det en annan dag:)

Ha en bra dag!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar