tisdag 26 oktober 2010

Jag är nog inte klok?

Ne jag tror nog att jag har blivit tokig! Jag är grymt raslös o har sån energi, jag är igång från det att jag stiger upp tills jag går o lägger mig. Utan att ta d lugnt en enda gång, helst ska det bakas, lagas mat hela tiden. Idag har jag gjort Lingon kanelbullar o dom var väldigt populära bland barnen, bjöd Lina, Linus, Ken och mina kids på fika när dom var nybakta. Gubben min tyckte lingonen blev lite syrlig, själv ska jag frysa in mig en bulle o smaka när jag får göra det om några veckor:) Jag har redan planerat in morgondagens middag, det blir falukorv i ugnen med massa grönt och mozzarellaost och till det potatismos. Sen sitter jag o planerar om jag ska ha en bjudning för några av mina vänner nu i november eller i december? Tre rätters middag låter roligt att göra, har redan börja kika runt efter recept till det:) Jag kanske skulle gå o bli kock eller börja jobba på ett kondis/bageri som jag faktiskt egentligen är utbildad till:)
Nu ska jag förbereda fikat här, pappa, Johanna o alla kidsen kommer snart o fikar:)

/M

2 kommentarer:

  1. Nej du är inte klok! Lugna ner dig människa. Jag bli nervös känner hur du springer runt där hemma och ha dig haha! Men kul att du fått sån energi! Åh vad goa grejer barnen få smaka nu, du är super duktig!
    Världens bästa mamma är du <3
    och världens bästa vän såklart <3 KRAAAAM <3
    Carro

    SvaraRadera
  2. hihi ja jag e som en jojjo :) Tack så jättemycket:)Jag ska baka nåt riktigt smarrigt nån dag så får ni komma hit o fika ;) Du är me världens bästaste mamma och vän♥♥♥ bamsekram

    SvaraRadera