söndag 3 oktober 2010

Jösses!

Denna helg har verkligen bara sprungit i väg, i morrn är det måndag igen.

I går var jag på tjejfest, det var himla trevligt:) Skönt att få komma i väg en stund o bara vara jag. Malin hade ett homeparty, o dom har ju sååå fina saker. Jag köpte 8 tabletter till vårt köksbord. Bokade även ett homeparty som jag ska ha hemma hos mig i november :)

Idag har Saga haft ett barnkalas, hon hade 5 tjejkompisar här hemma:) Det blev himla lyckat o vi åt massa gottit. Efter det åkte vi upp till pappa där vi firade Emilia, hon fick ett par basketkängor av oss som hon tyckte mycket om :))

I morrn ska jag göra en sak som jag är lite nervös för o göra, har velat göra detta jättelänge nu o i morrn smäller det.. hoppas hoppas detta ska gå vägen... eller det SKA gå!!

/M

1 kommentar:

  1. Okej så kalaset har varit...undra hur jag ska förklara för L nu? Klänningen hänger här och presenten är inköpt för ett tag sedan till det kalas som var då...ja ja det kommmer fler tillfällen!

    SvaraRadera