måndag 11 oktober 2010

Bakning!

Japp bakning står på schemat idag, fast det är inte jag som bakar. Det är min lille pöjk Jack som har bakat syltgrottor och kolakakor. Han är så söt, han frågade om han fick baka kakorn själv till sitt kalas. Jag hjälper bara han med lite vägledning annars gör han allt själv:) Tänk att han blir 8 år på fredag:) har precis skickat i väg han till Jämjöhallen för att köpa margarin. Det är första gången han går dit själv. Det är tur vi har en bro över e 22an annars hade jag inte vågat släppa han. När han kommer hem ska han baka chokladsnittar, sockerkaka och choklarulltårta. Han har själv valt kakorna me, rulltårtan får jag nog hjälpa till me lite:)

Provade en munktröja som jag fick av svärmor i födelsedagspresent. Den har varit för liten, inte gått o knäppa. Men idag gick d minsann, så den har jag använt idag:) Jag blir såå glad:)
Mitt självförtroende är på topp nu, d vill jag lova:) O det är inte ofta det är det i vanliga fall!

Tänkte jag skulle ta o springa en sväng sen, har hittat en mjuk väg. Iaf varva me att springa o gå i rask takt.

Ne nu ska lilla Nova sova♥

Ni får ha en bra eftermiddag:)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar