lördag 23 oktober 2010

En lördagskväll som denna!

Här sitter jag, spejar runt lite på nätet. Finns inte så möe o kika på, har iaf kollat runt på bloggarna jag följer. Idag har vi haft en mysig hemmadag, storstädat, rensat ugnen o bakom, Johan har donat i Sagas rum m.m
Jag bjöd Johannes och svärfar på middag me, det blev köttfärspaj o sallad. Det såg himla gottit ut och det tyckte alla me. När vi hade käkat så skulle Johan, jag o Hannes på 25 årsfest hos Ola o Jaqluine. Svärfar skulle passa barnen, då ska ju såklart Nova krångla. Det var som att hon kände på sig att vi skulle iväg. Det tog henne 1 timme att somna, hon vägrade äta vällingen och bara skrek. :/ Inte kul alls, då är det inte så lätt att lämna henne. Jag var hemma tills hon hade somnat sen smet jag i väg. D var kul att komma i väg o träffa lite folk:)
Ne om man skulle ta o gå o lägga sig??

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar