fredag 22 oktober 2010

Fredagskväll..

Sitter här o e faktiskt lite små depp, o det är min förbaskade röda veckans fel.. Är såå godis sugen så d går inte o beskriva! När vi var i stan innan så skulle jag vara snäll o låta barnen köpa godis på Hemmakväll så nu har vi massor me godis här hemma, Johan har me en stor godispåse.. Men det är inte värt att, måste tänka på vågen.. Om jag skulle trycka i mig massa godis ikväll så skulle det ta 3 dagar innan fettförbränningen sätts i gång på riktigt igen om jag börjar med mina soppor och shakes i morgon... Nej jag ska helt enkelt fixa detta, fastän mitt humör inte är på topp. Stackars Johan som får höra mitt huggande o tjurandes..

Tillbaka till stan, vi har handlat vinterskor till Jack o Saga. Det är skönt att ha det gjort. Köpte även en tröja till mig på Gina tricot. En sån där stickad tunn tröja som dom visar på reklamen på tv, dom sålde ut dom för 99 kr ist för 199 kr. O jag köpte den i strl M :)) Ni ser det är ju värt att!
När vi kom hem så fixade jag god mat till familjen me, idag blev det rådjursstek, med klyftpotatis och morötter o så klart en god sås till me.

Nu ska jag gå o slänga mig i soffan, skulle vilja se en film men jag vet inte om jag pallar!

Ha en bra fredagskväll gott folk!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar