torsdag 22 april 2010

Vågen!

Vägde mig innan.. D står liksom still.. Jag vill verkligen börja träna styrketräning. Måste ju snart kunna sätta i gång me d, är så taggad ju.
När jag skulle föda Nova vägde jag ca 94 kg uff o fy.. På inskrivningen vägde jag 88 kg.. Idag väger jag 80 kg :) D känns superbra MEN jag är ju fortf inte nöjd. Jag vill gå ner 12 kg till, mitt mål är 68 kg. Det vägde jag senast när jag var 17 år, precis innan jag blev gravid me Jack.
Jag vill även börja springa så jag får kondis :)
D stora problemet nu är att jag är ju JÄTTE hungrig jämjt o ständigt nu när jag ammar. Jag är sugen på precis allt, till och me saker jag inte äter annars. Hade jag bara kunna äta nyttigt o inte i massor så hade jag säkert fortsatt gå ner i vikt.

I morgon ska jag köpa kläder till mig sj, d ska bli spännande o se vad jag har för strl nu :)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar