måndag 26 april 2010

Kvällspromenad!

Har precis kommit hem efter en kvällspromenad me Nova, Anna,Nicklas och Cossie. Det var fortf härligt väder ute.
Vad har annars hänt idag, gick upp till styvmor i förmiddags på en fika. Varit ute me kidsen o Anna en sväng me. Lillsis Yasse har varit här me, hon tog ut alla tre barnen på en promenad. Då passade Johan o jag på att börja planera sommaren. Vi ska boka en stuga på Skara Sommarland, jag har anmält Jack till fotbollsskola, En vecka på Saxnäs ska bokas in me husvagn, Tosselilla me Fam Heideman, Midsommar i sommarstugan me Anna och Nicklas och så ska Johan jobba på sitt andra jobb me i sommar :) Så d blir fullspäckat, få se om vi hinner me allt vi tänkt. Ska ju hinna vara på stranden i massor me :)

Nu ska jag mata Nova o sen tänkte jag att vi skulle gå o sova.. hoppas d blir så me, jag e iaf tlött;)

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar